Post by inmuogravilthia on Feb 18, 2022 5:07:48 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
EN PIDÄ TÄSTÄ PELIstä MITÄÄN!!! TIMANTIEN SAAMINEN ON VAIKKAA, JOTEN AINOA TAPA SAADA LISÄÄ TIMANTEJA ON KATSO ELOKUVA AINOASTAAN, EIKÄ EI OLE MITÄ TAPAA SAADA MITÄ MUUTA PELAAMISEKSI TÄMÄN PELIN PELIN SOPIMUKSELLA. EI MITÄÄN PIDÄMÄÄN ASIAKKAITA ONNELLISINA KÄYTETTÄESSÄ VALMISTETTAAN RUOKIAAN!!! Tarkoitan MITEN ODOTTATTE IHMISTEN HALUAVAN PELAA TÄTÄ PELIÄ? TEIDÄN TARVITTAESSA PALJON PARANNUKSIA TÄHÄN PELIIN!!! MIELTÄ SE ON KAUMAISTA, OLEN PELASTAnut TH:N OSA 1
Haluaisin tietää milloin seuraava taso aukeaa...
Angry Birds 2 নৈমিত্তিক tkte
Antaisin mielelläni 5 tähteä, mutta tässä on syy, miksi en ole valmis antamaan arvoksi 5, jos tämä on korjattu, rakastan tätä peliä, mutta taas kolmannen kerran, kun minun on poistettava se, poistin sen 2 kertaa, koska selviäisin maailman läpi 1&2, mutta kun pääsen kolmanteen maailmaan, se ei lataudu, se latautuu ja sammuu, nautin todella tästä pelistä, olen pelannut paljon tällaista, mutta voin rehellisesti sanoa, että tämä oli yksi suosikeistani, jos tätä ei voida korjata. poistan kaikki yhdessä
Viime viikon pelini avautuu ja suljetaan sitten välittömästi. Olen poistamassa ei voi pelata, miksi sovellus tiedoksi loistavan pelin pelaamisesta
Pidin tästä pelistä, mutta tasoja ei ole enempää! 😔
Peli viivästyy ja potkaisi minut jatkuvasti..
Se on hauskaa, mutta se ei antanut minun pelata tasolle 6, ja sinun on odotettava päivittämistä, en ole varma, mitä voisin tehdä väärin.
Latasin sen, koska pidin ensimmäisestä ja nautin todella tästä toisesta versiosta. Pelattuaan muutaman tason peli vain kaatuu avattaessa. Avaan pelin, se latautuu päivittäiseen lahjaan ja kaatuu. Olen yrittänyt useita kertoja...Se on todella pettymys. En halua poistaa peliä ja ladata sitä uudelleen yrittääkseni pelata uudelleen. Olen hyvin lähellä asennuksen poistamista yhdessä, koska muuten se vain vie tilaa puhelimestani.
Se on hauska peli, joka sopii erinomaisesti muistiin ja käsien koordinaatioon.
Mikä on ongelma?...missä uudet tasot ovat?..on kulunut vuosi tai melkein vuosi eikä uusia tasoja ole? Aion poistaa tämän pelin...🙄
Pidän tästä pelistä, mutta uusia tasoja ei ole tulossa... odotin nyt viikon.. milloin se tulee?
Rakastan tätä peliä, mutta sitä ei ole päivitetty kuukausiin. Odotetaan seuraavan tason pelaamista, mutta se on päivitettävä.
Kitchen Scramble 2: World Cook عمومی yshu
Miksi minun pitää aloittaa alusta aina, kun en pelaa säännöllisesti? Tämä peli ei ole kuin muut pelit, jotka voivat pelastaa edistymiseni. Todella pettynyt. Poisti sen tänään.
Heidän ongelmansa joka kerta, kun saat valmiiksi jonkin maailman, kestää hetken ennen kuin seuraava maailma avautuu
Kitchen Scramble 2: World Cook 캐주얼 게임 zys
Tuli melko riippuvaiseksi... kunnes suoritin 5. tason.Olen odottanut muutaman viikon uusia tasoja, joista on tulossa aika tylsää tbh. Kuinka pian tarkoitat, kun sanot, että se "tulee pian"? Olen lähellä sovelluksen poistamista.
Ei suositella. Yhtäkkiä jäätyy.
Rakastan tätä peliä love.it love it Ainoa ongelma on se, että en halua pelata. nuudelien tasolla minusta tuntuu, että se kestää .vakavasti.eerythink eles perfect .
Päivityksen jälkeen sovellus kaatui
Hei, lopetan delicia-kalan ja voin käydä läpi toiset ovat ruokaa
Olen rakastunut tähän peliin. Käytät enternetiä saadaksesi paljon rahaa soittimesi nuy- ja päivittämiseen
muistutukset ruokien valmistamisesta eivät ole tarpeeksi pitkiä. se kestää vain hetken, mikä vaikeuttaa siirtymistä seuraavaan vaiheeseen
Kitchen Scramble 2: World Cook Ajanviete jfaw
Se on okei
Piti asentaa peli uudelleen, nyt aloitan alusta, vaikka olinkin kolmannessa maailmassa. Eikä voi tuplata rahaa, koska mainoksia toistetaan jo. Valmistaudu poistamaan se lopullisesti!
Tämä peli päättyi. Uutta maailmaa odotellessa. Arvostaisi paremmin. Voidaan muokata jatkossa
Pelit on virhe ei voi avata. Asennuksen poistamisen ja uudelleenasennuksen jälkeen kaikki meni. Minun on aloitettava alusta 👎👎👎👎👎
Ei se mitään. Kestää kauan saada. Poistettu, saattaa palata myöhemmin. Korjaa se
Pelin lataamiseen liittyvät ongelmat, kun saavutat tason 3 grafiikan, ovat kunnossa
Rakastan tätä peliä, mutta suoritin kaikki kolme tasoa ja odotan edelleen neljättä. Pitääkö meidän maksaa koko pelistä?
Sanoo vain, että tulossa pian seuraavalle tasolle, se on ollut sellaista jo jonkin aikaa
Älä vaivaudu Pelissä vain 3 tasoa Se on ollut tällaista kuukausia eikä merkkiäkään siitä, että he tekisivät enää ongelman korjaamiseen meni kuukausia Nyt se on jumissa tasolla 27 Tämä peli on ollut täyttä ajanhukkaa
Hän siirtyy hitaasti, mutta se on hauskaa
Grafiikka on mukavaa ja peli on hauskaa. Mutta 15 minuutin jälkeen peli on melko myöhässä. En usko, että se johtuu puhelinpelien suorituskyvystäni, koska kun pelaan muuta peliä, se on sujuvaa. Minun piti käynnistää peli uudelleen 15 minuutin välein. Tällä hetkellä odotellaan uutta päivitystä.
Se menee niin hitaasti
Olen iloinen voidessani pelata tätä taas. lopetan kaikki. Mutta toinen jaksopeli on tulossa pian. Korjaa se minulle. Haluan pelata yhä enemmän.
I🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰TÄMÄ PELI VAIKKA MINUN PITI POISTAA SE PUHELIMISTANI. YRITYKSESI TARVITTAA PARANTAA HALLINTASIASI PELAAMISEEN JA TYÖNTÄN KÄYTTÄÄN OBJETETTA JA SE EI TOIMI TAI SE KÄYTTÄISET KOKO ASIAN POIS PÄÄLTÄ MINUN TÄMÄN takia POISTIN PELIN PUHELIMISTANI
Nautin tästä pelistä todella tiettyyn pisteeseen asti. Odotin uuden tason avautumista ja nyt se kaatuu aina, kun yritän pelata. Piti tarkistaa arvioni tämän jälkeen, annoin sille 4, mutta tämä häiriö on saanut minut harkitsemaan uudelleen
Pidän tästä pelistä hauskaa ja haasteellista
EN ANNA RAHAA... LATAAN UUDELLEEN JOKA KERTA..ANNAN SINULLE SPONSORILAIVUSSI...RAkasta peliä..en anna $$$$$$$$
Pidän tästä pelistä niin paljon, mutta liian monta virhettä. En kestä sitä enää. Elämät menevät hukkaan sen takia.
Oli hauskaa, kunnes en saanut tasoa 4 avatakseni. Suoritti kaikki muut kierrokset ja käytti jopa rahaa ostaakseen jalokiviä, mutta ei voinut avata sitä. Haluan rahani takaisin
Ei niin hyvä kuin ensimmäinen Scramble-peli
Pidän todella pelistä, mutta sen kehittäminen ei ole vielä valmis.Olen suorittanut kaikki 3 tasoa ja odottanut uusia jo jonkin aikaa. Sillä välin yritän saavuttaa tavoitteet, mutta monia niistä en voi saavuttaa. Esimerkiksi, yritän saavuttaa tavoitteen käyttämällä 3 karkkia, enkä voi käyttää niitä. Toivon todella, että tämä korjataan pian.
Hauskaa, rakastan tämän pelin pelaamista paitsi sitä tosiasiaa, että se lopettaa. Minun täytyy purkaa ja ladata uudelleen, mutta tällä kertaa se ei silti halua pelata!! Korjaa ongelma..
Rakastan peliä. se oli niin riippuvainen pelaamisesta.. mutta nyt aina kun avaan pelisovellukset, se kaatui aina.. Korjaa ongelma
Hauskaa, haastavaa, mutta ei mahdotonta, jossa kyllästyt ja lopetat pelaamisen, älä malta odottaa lisää maailmoja
Se on jossain määrin hauskaa, mutta päivitykset ovat liian kalliita. Ja nyt en voi tuplata käteistäni tasojen suorittamisen jälkeen. Korjaa vika!
Onko tietoa uuden ravintolan avaamisesta..? Lopeta kaikki 3 jo.. MITÄÄN PÄIVITYSTÄ TÄHÄN PELIIN??
SE EI OLE MITÄÄN alkuperäisen kaltainen. Toivoin sen olevan samanlainen, mutta se on alennus. Se on kuin mikä tahansa muu ruoanlaittopeli nyt. Inhoan sitä, että kun lisäät ainesosan asemaan, kuten sekoittimeen tai uuniin, et voi poimia sitä uudelleen, jos se on väärä ainesosa, sinun on lisättävä muita ainesosia valmistukseen ja sitten hävitettävä väärä ruokalaji, kun otetaan huomioon naurettavan lyhyt aika. salli haasteet. He vähensivät aikaa, joka kuluu "elämänne" uusiutumiseen.
Kun pääset korkeammalle tasolle, on mahdotonta siirtyä eteenpäin ostamatta tehosteita tai lisäyksiä
Peli oli mahtava, kunnes sain valmiiksi 3 ravintolaa, nyt muut eivät aukea. Fonna on poistettava peli. 😤