Post by inmuogravilthia on Feb 18, 2022 5:19:41 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Fill 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Fill 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattoriresurssi ▞▞▞
▞▞▞ Color Fill 3D 2022 version ▞▞▞
Olin niin innoissani kokeilla tätä peliä. Lähdin kaikin puolin etsimään sitä. Mutta kun aloin pelaamaan, mainoksia ilmestyi jatkuvasti. Nyt näet, pystyn käsittelemään joitain mainoksia, koska olen järkevä ihminen, mutta kun käytän yli 50 % ajastani mainosten katsomiseen pelin pelaamisen sijaan.. Anteeksi, mutta tämä peli ei ole kaiken sen helvetin arvoinen mainoksia
Tosi kiva peli mutta liikaa pitkiä mainoksia antaisin 4,5/5 mutten voi
HARJOITUKSIA ios-ohjelmointiin LIITTYEN
Tämä peli on erittäin hauska, suosittelen todella, että sitä on erittäin hauskaa pelata matkallasi jonnekin
Hyvä, mutta mainoksia riittää. Rehellisesti sanottuna pelaisin enemmän, mutta sinulla on mainosbanneri, mainos joka toisella tasolla tai epäonnistuminen. Suosittelisin, että säilytät mainosbannerin, koska se ei ole tiellä, ja anna mainokset olla katsottavaa ilmaisena jatkona. Katsoin myös mainoksen ilmaisena jatkona ja peli palautti minut edelleen tason alkuun, jota seurasi toinen mainos. Se on huono bugi yhdistettynä huonoon mainoksen toteutukseen.
Snapseed - Etusivu | Facebook
kiva peli
tämä peli on niin siisti ja anna sille 5 tähteä, ei mainoksia
Kamalat säätimet. Siirry eteenpäin ja jompikumpi kahdesta asiasta tapahtuu. Menet joko suuntaan, jota et halunnut, törmäät itseesi ja kuolet. Tai jatkat kaksi riviä ennen suunnan vaihtamista. Pelin perusnäkökohta, eikä se ole edes kunnollinen. Ei kannata odottaa sen korjaamista. Poista asennus.
5/5 Pro Peli oon tosi proo
Color Fill 3D Câu đố snwh
Ööö..... Hyvä peli kannattaa ladata
Sanon: "Tässä sovelluksessa on mainoksia jokaisen tason jälkeen, joskus ärsyttäviä mainoksia, joskus typeriä epäreiluja mainoksia. Ihmisten ei pitäisi suositella peliä, vaikka he eivät vihaa hyviä työpelejä. Rehellisesti sanottuna en suosittele sitä AT KAIKKI. USEIMMAT IHMISET VIHAAN TÄTÄ PELIÄ. MINÄ VIHAAN SITÄ. HALUAN VAIN SANOA, ETTÄ SEN TYHMÄ, Epäreilu, likainen, VANHA, ROSKA, TYHYMÄSTI ärsyttävä 😡."
Iha huono ei voi ees ohjaa hyvin.
Peli tylsää ja toistuu erittäin nopeasti. Tasoista tulee mielikuvituksettomia, eikä uusia haasteita ole. Se on periaatteessa samoja tasoja yhä uudelleen ja uudelleen hieman erilaisilla muodoilla ja väreillä. Ansaitsemasi vaaleanpunaiset jalokivet ovat kirjaimellisesti hyödyttömiä. En edes tiedä, mitä järkeä oli ottaa niitä mukaan peliin, kun niitä ei ole juurikaan tarjolla. Se oli hauskaa päivän tai kaksi, mutta kyllästyin. Lisäksi aivan liikaa mainoksia.
Tämä peli on hyvä, mutta kun pelaan tätä, suoritin ensimmäisen tason ensimmäisen vaiheen, se ei aio korjata tätä ongelmaa toisessa vaiheessa.
Niin järkyttynyt. Tämä peli oli niin hauska, pidin siitä, mutta nyt siellä on mainos JOKAINEN kerta, kun siirryt uudelle tasolle, ETkä voi käyttää timantteja uudelleen yrittämiseen. Sinun on katsottava toinen mainos. Ymmärrän, että näin ansaitset rahaa..mutta hemmetin smh. Ehdottomasti perseestä nyt
Color Fill 3D Slagalice jhvv
Kaiken kaikkiaan tämä on mukava peli, mutta mainoksia on paljon. Jokaisella tasolla on 3-4 mainosta. Todellakin liikaa.
Tämä on koukuttava mutta rentouttava peli. Pelaan sitä koko ajan!
Mahtavaa ja hauskaa vain hyvää ikäisilleni, kuten rehellisyys, pidän siitä
hyvä oeli
Mainokset ärsyttävät jatkuvasti
Rakastan todella tätä peliä, koska se auttaa minua kaikessa stressissäni tämän jälkeen, aion tehdä niin, että voin tehdä kaikki 500 kojij9j8j9
Rakastan väritäyttöä 3D
Hyvä peli, mutta mainoksia jokaisen tason välissä. Ei suositella, ellet pidä mainoksista
Blockudoku - kuutiopalapeli APK 2.4.2 Android Lataa uusin ...
TÄSSÄ PELKÄSSÄ ON TODELLA MAINOKSIA, KUIN JOKA KERTA VÄHÄT SAAT LISÄÄ MAINOKSIA, SE ON NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ, ETTÄ TEIDÄN TÄYTYY MUUTTAA TÄMÄ JA MYÖS OSTAT MYÖS KAIKKI TAVARAT SHOP WHWWHOMEISTHOUR SOUTHOMEISTHOUR SOUTHOMEISTHOUR JEUPOOMS. AJANHULKAA EN SUOSITTAISI TÄTÄ PELIÄ, KUN ALOITAT ENSIMMÄISEN PELIN, SE NÄYTETÄÄN TODELLA HAUSKALTA, MUTTA KUN SAAN KORKEEMLE TASOILLE, SE TULI TODELLA TYLSTYVÄSTÄ NYT TASOLLA 398, MUTTA SE TUNEMAA, ETTÄ SE ON SUUREA AJANHUHKAA 🙲️🙏 JA SE ON . OLEN TODELLA VIHAINEN TÄSTÄ.
Rakastan tätä peliä, olen pelannut sitä 2-vuotiaasta asti
Mainos, pelaa kenttä tai kaksi, mainos. Toista alusta. 👎
Se saattaa olla hyvä peli, en tiedä, koska en voinut pelata tarpeeksi kauan ilman, että mainokset pysähtyvät. Oli aivan liikaa mainoksia, jotka ylittivät 1. 3 tason. Poistettu heti.
Kuten thw-peli yli kaiken, mutta yhtäkkiä siellä oli NIIN PALJON LISÄYSTÄ!!!!!!!!!! Kuten summa, joka alkaa saada sinut haluamaan poistaa pelin. JA FONTTI PÄIVITYS!!! Kun tein sen ainakin, se sai minut aloittamaan tasolta yksi ja olin tasolla 220ish!!! Kaiken kaikkiaan antaa sille 3 tähteä näiden tekijöiden vuoksi. Älä suosittele, ellei sinulla ole paljon kärsivällisyyttä!
hieno peli, mutta joskus se voi saada sinut raivoon. Kokeile tätä peliä, se on loistava peli
Hauskaa paitsi liialliset lisäykset ja toistotasot tason 120 jälkeen. Voit ostaa lisäyksen ilmaiseksi hintaan 2,99 dollaria, mutta jos sanot ei, se putoaa 0,99 dollariin. Muuten se oli melko hauskaa ja joskus haastavaa.
Hei kaikille/tekijä, haluan vain sanoa, että se on erittäin hyvä peli, rakastan sitä ja kaikkea siihen liittyvää, se on se asia, että kuolin, sano jatka, mutta täytyy katsoa mainos, mutta kun napsautan ei kiitos, se alkaa toistaa mainosta (ps. Ilman ohitusta) Ja näytä mainos livenä joka minuutti suosittele tätä käyttäjälle, jolla on pitkä kärsivällisyys ja ilman wifi/dataa. mainokset en voi nauttia siitä joskusijustexit
Tämä peli on hämmästyttävä, se on niin siistiä, mutta siinä on paljon mainoksia
Color Fill 3D פאזל csh
Ihan ok ajanhukkaa. Pääsin ensimmäisenä päivänä lvl 142:een, mutta sitten haaste alkoi vaihtua huonoihin peliohjaimiin. En ole sellaisten pelien ystävä, jotka ovat haastavia huonojen käyttöliittymien vuoksi. Ehkä jos pelaisin PC:llä, se voisi olla erilainen. Ja paljon lisäyksiä. Arvioin keskimäärin 2 lisäystä tasoa kohden, joten katsoin noin 284 lisäystä.
Hyvä peli
Tämä peli on todella hauska pelata. Mutta syy, miksi annan sille niin alhaisen arvosanan, johtuu kaikesta mainoksesta. Ymmärrän, että tämä on ilmaista. Sinun täytyy katsoa se. Mutta jokaisen tason jälkeen? Suoritat tason ja katsot 30 sekunnin videon. Siirry seuraavalle tasolle, suorita se ja sitten sama asia. Siirry seuraavalle tasolle ja ryhdistäytymään, ja sinun on tehtävä yli, mutta sinun on katsottava vielä 30 sekuntia. Katsominen rasittaa ja vie paljon hauskuutta pois.
Liikaa mainoksia ja se on mahdotonta, odota lapsen pelaavan tätä peliä ja tee siitä sitten helppoa.
peli kaataa puhelimeni jatkuvasti. tason puolivälissä se jäätyy kokonaan ja minun on käynnistettävä puhelimeni uudelleen ja suljettava sovellus. se ei todellakaan ole minun puhelimeni, koska tämä on ainoa sovellus, jolla se tapahtuu. ei myöskään näytä olevan mitään perusteluja lohkoille ja mitkä täyttävät koko osan ja mitkä vain osan siitä. ei myöskään ole ohjeita tämän ymmärtämiseksi, joten se on todellakin vain yritystä ja erehdystä.
Once you start, you will never stop playing. Just one objective: Fill the board. Very easy gameplay mechanics with hundreds of unique levels.
Soccer Super Star Sport gsdg
Näin tämän pelin mainokset ja ajattelin, että se oli siistiä, se ei ollut yksi, se oli viive kuin helvetissä, mutta se on vähän minun ongelmani. Siinä on myös liikaa mainoksia. 1,5 tähteä jos voisin.
Ei tarpeeksi reagoiva. Pelipala ei reagoi kosketukseen.
Mainokset Mainokset ja lisää mainoksia. Sinulla ei voi olla yli 4 tähteä. Älä usko sitä ollenkaan. Sinun on katsottava mainoksia joka kerta, kun kaipaat, kun yrität oppia hallitsemaan. Poistettu 3. tasolla. Lisäksi pyysit minua arvostelemaan tasoa 2. Siksi en usko luokitusta LOL
Hauska peli. Luultavasti 4 tähden. 5 tähden antaminen kompensoi muita mainoksista johtuvia huonoja arvioita. Olen jotenkin yllättynyt noista arvosteluista. Tämä peli ei eroa useimmista muista mainoksilla sisältävistä peleistä. Mainos jokaisen muun tason välissä. Minusta se on reilua. Varsinkin kun jokainen taso on tarpeeksi pitkä, että sinusta tuntuu, että pelaat peliä enemmän kuin katsot mainoksia. Näyttää siltä, että näiden välissä on mainoksia, koska jokainen taso on suunniteltu yhdistettäväksi.Muuten aika normaalia toimintaa.
Tämä peli on todella hauska ja saa ajan kulumaan nopeammin! Suosittelisin kenellekään. Tämä on minun palautteeni, ei outoa, häiritsevää tai sopimatonta naurua. Mahtava peli! Kokeile sitä. 👍 (Oikeinkirjoitukseni saattaa olla huono, anteeksi-) Okei, hei nyt ja nauti pelistä kaikille, jotka sitä pelaavat! ✌