Post by isonmareare on Feb 23, 2022 8:23:48 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bouncemasters ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bouncemasters IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monta pistettä ▞▞▞
▞▞▞ Bouncemasters 2022 version ▞▞▞
Vau, vau vain! En ole koskaan tavannut niin paljon mainoksia pelissä. Se pakottaa sinut sietämään järjetöntä härkää ja siten lopulta menettää halun pelata. Ota mainokset pois ja sinulla on kuuma tulipeli käsissäsi. Tai ole muiden ahneiden kehittäjien kaltainen ja jätä tämä huomioimatta vain kolistaaksesi jonkun muun häkkiä.
Niinku tohon tuli joku slus et osta vippi niin voit pelata (
Hyvä mutta sitä ei jaksa pelata koko ajan ja kun matsista saa arkun pitää kattoo video se on tylsää
Iha vi ärsyttävä hidasta heti heti
Lisäyksessä sanottiin, että voit tehdä oman aseen, mutta pelissä käytät vain mailaa. Mutta silti se on hyvä peli. Yksi asia pelissä on, että lisäyksiä on liikaa, kun ammut 🐧 sen jälkeen tulee lahja ja sinun on katsottava lisäys!!!
hauska peli, mutta mainokset ovat liian häiritseviä. Paljon 30 sekunnin mainoksia, joita ei voi ohittaa kierrosten välillä. joskus vaikka otat pienen kolikon tai avaat arkun, jonka nostit, sinun on silti katsottava mainos. Myös jotkut mainokset tekevät sulkemisen todella vaikeaksi, täytyy osua X:ään täsmälleen oikein tai muuten se ohjaa, joskus mainoksen sulkeminen kestää 4-5 yritystä.Tiedän, että se on ilmainen peli ja mainoksia lisätään tulojen vuoksi, mutta on parempia tapoja saada mainoksia pilaamatta nautintoa
Ristiriitaiset tunteet. Pingviini on hemmetin söpö, mutta ajattelin, että peli olisi kuin mainos, jossa piirrät itse aseen, ja pingviini huusi "löysämmin", jos se ei toimi, mikä sai minut halkeilemaan, joten olin perusteellisesti pettynyt (myös nähdä kuinka monta mainosta sinun täytyy istua läpi!!), - se ei ole ollenkaan hauskaa, se tuntuu vain valtavalta ajanhukkaa, anteeksi. Mutta se on vain MINUN mielipiteeni.
Sillä on hyvä pelattavuus, se vain osuu jatkuvasti mainoksilla ja maksumuureilla. Heti kun astut sisään, se haluaa antaa sinulle premium-jäsenyyden lähes näkymättömällä poistumispainikkeella, se ei ole edes pahinta. jäin jumiin päivitysnäyttöön, joka ei antanut minun mennä ohi ennen kuin maksoin.
En voi lataa
Street Chaser Adventure zvx
Hauska peli, mutta aivan liikaa mainoksia. Asensin sen, pelasin peliä noin 20 sekuntia ja katsoin sitten luultavasti 2 minuuttia mainoksia. Käynnistät sovelluksen, katsot mainoksen. Törmäsit pingviiniin, katsot mainosta. Jopa päivittääksesi taitojasi, sinun on joskus katsottava mainos... Asennus poistettiin noin 10 minuutin pelin jälkeen.
aika paska ku ei ees pääse pelaa🖕🏻
Tämä peli on täynnä lisäyksiä ja lisäksi et voi edes saada arkkuja, koska tarvitset lisäyksen, se ei toimi, antaisin sille 0 tähteä, jos voisin.
Minun on sanottava, että se on todella hyvä peli meille, joilla ei ole matkapuhelindataa ja jotka voivat käyttää vain wifi-mainokset eivät ole minulle ongelma, koska voin vain sulkea wifin, hyvä peli kaiken kaikkiaan 👍
Halusin vain katsoa mainoksia, mutta se heitti pelistä katkelmia 🙄.... vitsit sivuun, vaikka se onkin loistava peli, joka on jälleen kerran pilalla sinulle pakotettujen ohittamattomien mainosten takia.
Olin kolmas maailmanlaajuisessa pelaajaluettelossa tätä peliä, jota pelasin puolitoista viikkoa, ja joka päivä, kun pelasin vähintään 20 minuuttia, rakastan tätä peliä niin paljon, että mielestäni se on playgendary-sarjan paras. Tiedän, että se sanoo, että sinun on oikaistava lyhyt arvostelu, mutta en voinut auttaa itseäni, rakastan tätä peliä niin sotkussa, joten toivottavasti playgendary saa niin paljon suositumpaa, joten tämä on paras mobiilipeli, jota olen pelannut
Bouncemasters Arcade wml
Bouncemasters Аркади hcod
Yrityksen täyttä roskaa, tarjoaa minulle pelin arvostelun, sitten pommittaa minua mainoksilla, mikä pitää uudelleenkäynnistävän sovelluksen, joten nyt on mahdotonta pelata. Minua ei pakoteta maksamaan VIP-hintaa, joka on reilusti ylihinnoiteltu mobiilisovelluspelistä, varsinkaan kun voin pelata avointa mmosia jopa VIP-hinnalla kuukauden ajan. Näen myös arvosteluja ihmisistä, jotka ostavat VIP-palvelua ollakseen silti vain mainoksilla pommitettuja. Tämä roskayritys välittää vain rahasta ja sinulle valehtelemisesta, sen sijaan, että se pitää pelaajat tyytyväisinä.
Rehellisesti sanottuna antaisin tälle nolla tähden. Miksi? Koska mainoksia on aivan liikaa.
Niin monia 30 sekunnin mainoksia, jotka avaavat Play-kaupan. "Ilmaiset päivitykset" estävät edistymistäsi pakottamalla sinut katsomaan mainosta. Ärsyttävin asia, joka minulle on tapahtunut useaan otteeseen, on se, kun katson mainoksen arkun avaamisesta ja peli kaatuu ennen kuin ehdin avata sen. Liian paljon mainoksia Edit: Hävisin juuri yli 200 000 juoksumatkan ja 1020 000 kolikkoa mainoksen katsomisen jälkeen tapahtuneen kaatuvan häiriön vuoksi.
Bouncemasters Arkada rjxr
Waaaayyyy liikaa lisäyksiä. Jopa 3 per juoksu!! Vakavasti? Haluatko 2x, 3x, 4x kolikoita? Ei hätää...katso lisäys. Etkö halua kasvattaa kolikoitasi? Ei hätää... katso silti lisäys. Kun satut osumaan johonkin harvoista rintakehistä juoksun aikana, sinun ei pitäisi joutua katsomaan räjähtävää lisäystä saadaksesi sen.Naurettavaa! Lisäykset ovat myös pidempiä kuin itse juoksut. Poistaa siitä kaiken hauskuuden. En ylläty, jos joudun katsomaan lisäyksen lähettääkseni tämän arvostelun. Olen nähnyt joitakin huonoja sovelluksia ennenkin, jotka ovat erittäin täynnä, ja tämä on siellä.
Se on tosi siistiä. Ja halusin piirustustilan. Mutta annoin sille vain viisi tähteä
Tää on hauska ja kun se pingviini flossaa välillä😂💞👌👌 Tää on 🌲/5
Mainokset on helppo pysäyttää joka kerta. Kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä, on vain katkaista Internet-yhteys verkossa. Kuinka tämä toimii, mainokset on allekirjoitettava sopimuksella verkossa, joten sinun on oltava yhteydessä mainosten katseluun.
Se on hyvä
Joutuu maksaa paska peli
Mehlem mehlem
Se ei ole realistista, mutta se on mobiilipelien tarkoitus. Se on hyvä, koska se on sarjakuvatyyli ja hauska. Playgendary teki niin monia pelejä, että et voi kokeilla kaikkia, ja ne kaikki ovat hauskoja!
Veeti 21
Pelasin kahdessa tunnissa läpi
Se on okei. Jos poistat tiedonsiirron käytöstä, voit pelata ilman mainoksia. Tämä peli on erittäin helppo ja 5 päivän kuluttua olet sen läpi. Sitten on tavoitteita, joita sinun ei tarvitse tehdä, koska pingviini löysi rakkautensa ja siitä tulee varmasti tylsää. Jos ajattelen sitä uudelleen, se ei ollut ajan arvoista. Annan sille 3 tähteä, koska hirvi tai hirvi näyttää hauskalta, jos osut oikeaan kohtaan 😉😁
hyvä peli, mutta voitko laittaa lyhyempiä mainoksia?
Buu
Tämä on paras peli ikinä!! Pelaan sitä koko ajan autossa, kotona, kaupassa, suosittelen ehdottomasti tätä peliä. Aluksi se on vaikeaa, mutta lopulta ymmärrät sen. Ainoa asia, joka on korjattava, on se, että LISÄYSTÄ on PALJON!!!!!
Rakastan peliä, se on tylsää, kun olet ohittanut kaiken, minkä tein kahdesti (sen poistamisen jälkeen). Se on loistava peli, jos haluat pelata jotain viikon, mutta et kuukauden ajan. Annan sille 5 näistä syistä, mutta siinä on myös joitain haittoja.
Peli on kaiken kaikkiaan todella mielenkiintoinen, mutta pahempaa on se, että siellä on liian paljon mainoksia, mikä tekee siitä ärsyttävän, kuten meidän on todellakin maksettava siitä, ettemme saa mainoksia? Playkaupassa on miljoonia parempia pelejä ilman mainoksia, joten korjaa tämä ja olen varma, että silloin olisi paljon pelaajia.
BounceMasters on vähintäänkin mielenkiintoinen peli. Hämmästyttävä esitys tekee pelaamisesta OK. Pidin tästä pelistä, mutta siinä voisi olla joitain parannuksia.
Tylsä
Se on hauska peli, ja olen käyttänyt enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelaamiseen! Mainosten määrä on järjetön.
Aina saavuttamassa uusia alamäkiä. Yrittää huijata pelaajat 300 dollarin vuositilaukseen. En todellakaan voi uskoa, että tämä on edelleen laillista.
Kannattaa buustaa paljon niin se lentää 40lvl 30000metriä
Toivottavasti pidät mainoksista ja viiveestä. Koska tässä pelissä on ne molemmat. Yritin pelata tätä peliä ja siinä oli hauska konsepti ja nopeatempoisempi kuin Skywhale. Minut keskeytettiin kesken pelin kehotteiden vuoksi. Luulin, että se olisi ainoa kerta, kun se tapahtui, mutta tätä peliä pelatessa sekä verkossa että offline-tilassa tapahtui huomattava syöttöviive ja fps-nopeus. Playgendary on aina ollut kiinnostunut heidän peliideoistaan, mutta ne ovat aina kauheita ja täynnä mainoksia. Se on luultavasti viimeinen heidän tekemä peli, jota tulen koskaan pelaamaan.